mandag den 19. marts 2012

blærebetændelse WTF?!

Hello, girls!

Jeg kom så endelig til lægen i dag (jeg er typen der altid først går ned til lægen når det nærmest er for sent) og fandt ud af, at jeg har blærebetændelse.. eh - det var nok det sidste jeg havde regnet med det var.. men det var det så! jeg kan aldrig mærke når jeg har blærebetændelse, det er vist lidt held i uheld, for når jeg endelig mærker det, er det virkelig ubehagelig - denne gang med opkast osv.. Men så fik vi da det på plads og har nu fået piller. Så nu sidder jeg med en kold cola og overvejer at spise min aftensmad til frokost (grillet laks med nye kartofler - mums) og så bare spise noget suppe til aften.

Har i dag også modtaget mail fra H&M om at mine ting er på vej. YAY!

Vil prøve at få taget et billede af den anden ting fra posen, så jeg kan vise jer den senere.

hugs

Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar