tirsdag den 27. marts 2012

eftermiddagssol


Hej, bloggen.

Lige nu sidder min kæreste og jeg og nyder dagens sidste solstråler.
Som sagt har jeg været hos min veninde og lave projekt i dag. Da jeg havde været hjemme lidt tid ringede min veninde Cathrine og spurgte om hun ikke lige skulle komme forbi. Har ikke set hende i (hvad der føles som) en evighed, så det var superskønt bare at sidde på et tæppe ude i haven og snakke og nyde solen - det har jeg sgu savnet! :-)

Vi (dvs. min kæreste!) har lige bagt boller, eller de er i ovnen nu. mums!
Så kan jeg få jordbær OG boller i morgen tidlig.. hvor fedt er det lige :D

Nu skal jeg lige se om der er nogle ting på diverse online-shops som jeg virkelig ikke kan undvære.

Håber I nyder dagen.


Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar