tirsdag den 20. marts 2012

hjemmearbejde

Så er min kære veninde taget hjem, og vi holder fri fra skole for i dag :-) Jeg synes det er superhyggeligt og mere effektivt at arbejde hjemmefra - der er ikke andet larm end det vi selv laver, så man bliver ikke ligeså let distraheret, så selvom man burde mene at man får lavet mindre derhjemme, er det faktisk modsat hos os :-)

Min kæreste har været til eksamen i dag, og klaret sig rigtig flot, så han vil gerne have god mad i aften, og det siger jeg da ikke nej tak til. Han er lige nede og handle nu (er spændt på at se, hvad han kommer hjem med!), og jeg har tændt stearinlys og gjort det hyggeligt her hjemme..

I morges kom jeg igen til at kigge på de forskellige online-shops og det er godt nok svært at modstå fristelserne!! Men jeg må holde den indtil jeg får pengene tilbage fra Skat, og også gerne lidt længere, da vi skal til Berlin næste måned, og der vil jeg gerne have maaaange penge med :D

Buster ligger og putter på tørrestativet - mærkeligt dyr! .. men det er vel hårdt at være ude hele dagen ;-)



Follow my blog with Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Helt enig, jeg fik også lavet meget mere derhjemme :) Jeg håber i hygger jer i aften og fejrer kæresten med god mad!

    Ps. Jeg venter også pænt på at skattefar punger ud. Var det ikke d. 26. marts eller der omkring? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! ♥ Vi hygger helt vildt, men nu skulle han selvfølgelig lige træne.. MÆND :D

      Ej, hvor dejligt - jo det er den 26. :D så kan vi tillade os at bruge lidt penge igen :D

      Slet
  2. Det var da noget af et specielt dovne-sted :)
    Mærkeligt at den ikke finder det ubehageligt med snorerne..

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det tænkte jeg også i starten, men tror bare hun synes de er sjove faktisk :D

      Slet