onsdag den 28. marts 2012

jegvilsove!

aaaargh. Jeg kan ikke sove! jeg er ikke træt! jeg ved ikke hvad der lige sker. Kan ikke huske, hvornår jeg sidst har været vågen kl 1 ikke engang i weekender nærmest (yes, bare kald mig mormor).

.. så nu er jeg gået i gang med at lægge nyt budget.. igen! det gør jeg vist ret tit egentlig. Kan bare godt lide at have styr på min økonomi, eller det SKAL jeg have! Der ud over har jeg aftalt med mig selv at jeg skal have sparet minimum 24.000 kr. (24.000!!!!!) sammen inden jeg skal læse videre til sommer, da jeg ikke er så glad for at skulle klare mig udelukkende for min SU. men samtidig med jeg vil spare 24.000(!!!!) sammen vil jeg jo også gerne nyde livet..

24.000 kr er saaaaatme mange penge.. men så igen - det er jo ikke mange penge når man fordeler dem ud over et helt år.. men det er det altså virkelig når man skal spare dem sammen på få måneder.. jesus christ altså..

Det blev lige lidt late-night forvirrede ord fra en alt for frisk (måske overtræt) mig..


Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar