lørdag den 24. marts 2012

min lørdag.


Hej, piger.

Min kæreste jeg jeg lå i sengen længe til morgen - SÅ hyggeligt!

Ved en 12-tiden kørte jeg op til mine forældre, hvor jeg fik at vide at min farfars bror døde i går aftes. Ikke at han stod mig nær, men når folk dør kommer jeg til at tænke på at mine kære også skal forlade mig på et tidspunkt. Alle ved jo at ens bedsteforældre bliver ældre, men vi kan stadig ikke lide at tænke nærmere over det. Og det er jo klart, det er ikke en rar tanke. Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal gøre den dag en jeg elsker dør. Jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal reagere. Tror heller ikke det er noget man skal tænke for meget over, men jeg har det med at tænke rigtig meget over ting. ØV.

Nå, det blev lige et lidt trist indlæg. Det beklager jeg, men havde lige brug for at komme ud med det.

Skal til at se film med min kæreste nu, vi har månedsdag i dag. haha!

forresten var tre af de seks ting jeg ville bestille fra Gina Tricot udsolgte, så det droppede jeg lidt igen.

Hav en skøn aften
Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar