torsdag den 29. marts 2012

O.P.I


Godmorgen, søde piger.

Sidder netop og og venter på at første lag af min neglelak tørrer, mens jeg ser godmorgen Danmark. Er kommet igennem alle de nye fra Essie, så i dag tager jeg O.P.I Warm & Fozzie. Synes virkelig den er fin, og den dækker ret godt efter blot et lag, men den skal altså have to :-)

Sådan ser den ud efter første lag. :-)



Når jeg er færdig med lakken skal jeg i gang med at gøre mig klar så vi kan komme ned på skolen og få afleveret vores opgave. Skal også tanke i dag og kan se benzin-priserne fra min lejlighed, benzinen er heldigvis billig lige nu - men hvornår f... er 13.11 kr. blevet billigt for en liter benzin?! ØV!

Follow my blog with Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Den ser super fin ud i farven. Jeg elsker neglelakker.

    http://ditteshoppingestrup.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det gør jeg også :-) Din nye neongule er dødlækker.

      Slet
  2. Jeg elsker O.P.I neglelakker, og den er rigtig fin den der! Desværre synes jeg, at især O.P.I neglelakkerne med glimmer er lidt pebrede i prisen, men jeg tror snart jeg vil unde mig selv en..

    Hav en dejlig weekend.
    - Monica / mowles.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har fuldstændig ret. Købte også de to jeg har med et gavekort :D
      Men du burde gøre dig selv den tjeneste at købe en.

      Hav en skøn aften. :-)

      Slet