lørdag den 24. marts 2012

rød macbook

Hej, bloggen.

Kom da lige i tanke om, at jeg slet ikke har vist jer denne smarte sag.


Som i nok kan se er det et cover til min MacBook - synes det er vildt smart og så var det helt vildt billigt på Ebay. Kan selvfølgelig ikke finde lige præcis mit, men har fundet et der ligner. Min MacBook er min lille baby, så det er vigtigt for mig at den ikke bliver ridset, ligeså vel som min iPhone og så er det jo en lille bonus, at man kunne få det i rød/pink :D min kæreste købte også et, bare sort..

Tror altså jeg bliver nødt til at klikke de ting hjem fra Gina Tricot i dag. Har savlet over dem så længe! Men mere om det senere.

HUSK I KAN DOWNLOADE L.O.C NYE ALBUM LIGE HER DE NÆSTE FEM UGER!
jeg har allerede hørt det hele fire gange! 

Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Virkelig nice med coveret :D En god ide egentlig, når man jo har en så dyr og fin computer!

    http://highonsophie.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :-) ja, man bliver nødt til at passe på de dyre ting, har ikke råd til en ny :D

      Slet