tirsdag den 20. marts 2012

Shellac

Godmorgen! :-)

Nu er jeg snart ved at være frisk, håber jeg!
I dag har min veninde og jeg valgt at arbejde hjemme fra med vores grundforløbsprojekt. Hun kommer her hjem om ikke så længe, så skal jeg lige have lavet noget te til os :-)
I dag skal vi faktisk kun udarbejde en problemformulering og skrive logbog, så det er lige til at overkomme.

Ville forresten lige vise jer de negle jeg fik lavet for noget tid siden, fik lagt shellac på, det holdt i 3 uger! Synes det er helt fantastisk, men ikke en god løsning for mig lige nu, da jeg godt kan lide at skifte i farverne tit! Men til sommer, hvor jeg ikke laver andet end at arbejde, overvejer jeg at få det, så jeg ikke skal tænkte på at ordne negle også :-)



Som I kan se fik jeg dem pink med glimmer, men tror jeg vil have dem lidt mere neutrale til sommer, når farven er på så længe af gangen. 

Shellac kan i hvert fald varmt anbefales, hvis man ikke er så god til at få lakeret sine negle selv, og så er det faktisk ikke særlig dyrt - 200 kr. synes jeg er okay, når de holder så længe! 

hugs


Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fint. Husk at deltage i min giveaway her: http://ditteshoppingestrup.blogspot.com/2012/03/giveaway.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! skal helt sikkert også have de der igen på et tidspunkt :D
      ser supergodt ud - har deltaget :-)

      Slet