søndag den 25. marts 2012

skøn søndag


Dagen i dag har stået i familiens tegn.
Vi har haft en rigtig hyggelig dag i dag! Vi startede ud med at se formel 1 indtil kl 12:30, hvor efter vi kørte op til mine forældre, da min kæreste skulle hjælpe min far. Jeg nød det gode vejr med skiftevis mor/ hund/ lillebror og ven :D Da vi havde været der nogle timer kørte vi hjem til svigerforældrene, hvor jeg tilbragte de sidste solskinstimer udenfor med min kærestes niece, mens han ordnede bier(?!) og spiste frokost. Hun er simpelthen så sød - 4 år og en rigtig lille prinsesse :D



Her til aften skal min kæreste og jeg bare se en film og slappe af. Jeg bliver altid helt træt af at være udenfor hele dagen (selvom jeg sov 11 timer i nat!!!)

Hav en dejlig søndag aften

Follow my blog with Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Det lyder dejligt! :-)

    - Monica / mowles.wordpress.com

    SvarSlet
  2. The photo is so cute! <3

    curiousnoora.blogspot.com

    SvarSlet