fredag den 16. marts 2012

TGIF

NOOOT..

Har lige sendt min kæreste ned efter noget bland-selv slik til mig - havde den lede trang til de der sure stjerner!

Aftenen herhjemme kommer til at stå på X-factor og så direkte i seng, da jeg skal op kl. 5(!) i morgen og på arbejde heeeele dagen!  Men det skal jo gøres, ellers ville jeg jo ikke kunne købe alle de lækre ting (bliver jeg lige nødt til at skrive for at motivere mig selv). 

Jeg ved ikke rigtig, hvem jeg skal holde med i x-factor denne gang, synes virkelig de sidste 4 er rigtig gode!



Lige et lille billede af bustermus og mine smukke blomster! bliver i så dejligt humør af de fine farver der kommer frem nu. 


Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Årh hvor er din kat dog sød(:
    Og sikke en skøn farve på blomsten.

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. tusind tak!
    Kigger forbi med det samme :-)

    SvarSlet