søndag den 15. april 2012

Jeg tror jeg er glad for at lave lister.

oh! 

Kiggede lige mine noter igennem på min telefon, jeg fik noget af en overraskelse! HOLD NU OP, hvor har jeg mange lister. Jeg har jo lister for alt; hvad vi skal spise, hvad jeg skal lave, hvad jeg skal pakke til Berlin, hvad jeg skal købe i Berlin, hvad jeg skal nå inden Berlin, hvad jeg skal huske i næste uge, hvad jeg har brugt penge på i sidste måned, hvilke film jeg gerne vil se.. jamen jeg kunne blive ved! Blev næsten helt bange for mig selv :D

Har I også noget med lister? Eller gør I måske andre underlige ting? :-)



Follow my blog with Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Lister er en hyggelig ting :P Har også selv en del

    Tjek gerne min blog ud, lige nu er der en give away : http://www.voresboble.dk/give-away-2/

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at høre jeg ikke er den eneste! :P
      Kigger forbi med det samme. :-)

      Slet
  2. Hahahahaha :D
    Jeg sover nærmest med en A4 blog. Jeg skal hele tiden have papir ved hånden, hvis jeg kommer på et eller andet, som jeg gerne vil kunne huske senere!

    Jeg har også sindsygt mange lister og skemaer for alle former for dage ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. YES! Skemaer er også fantastiske :D Alt hvad der kan planlægges, SKAL planlægges! :P

      Slet