tirsdag den 17. april 2012

ønsker

Hej, Piger!

Jeg sidder lige her, midt i en overspringshandling fra eksamenslæsningen og laver en liste(!) over de ting, jeg gerne vil købe i Berlin. Der kommer jo snart feriepenge, så synes godt jeg kan tillade mig at forkæle mig selv lidt.

Indtil videre ser min liste således ud;
En bikini
Sandaler
En masse neglelak
Lip scrub 
øjenskygge 
Læbestift 
Ny parfume

Og den når med garanti at blive meget længere inden jeg skal afsted :-)

Hvordan ville Jeres lister se ud, hvis I skulle afsted?

Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Hahaha :D Du er simpelthen for sjov!

    .. jeg ville nok tilføje at gå på rov i supermarkederne! De har så mange sjove ting og billigere end herhjemme!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha! Åh ja! De tyske supermarkeder :D Min mormor og morfar bor heldigvis rigtig tæt på et KÆMPE - Kaufland hedder det.. Ej men hør det lige - KAUF land! :D

      Slet