søndag den 15. april 2012

Søndagen herhjemme.



Et par billeder, der faktisk beskriver min dag rigtig godt! Har brugt det meste af dagen på sofaen med mine bøger og min computer, er simpelthen så træt i hovedet efter al den læsning. Som I kan se, har min mad heller ikke været særligt spændende i dag - frugt og sushi, SÅ lækkert!
I eftermiddag fik jeg nørdet diverse blogge med en stor kop the i denne skønne kop fra mine forældre, de havde den med hjem til mig engang de var på ferie.

Lige da jeg havde tømt min kop kunne jeg se min tante udenfor mit vindue! Hun var ude at gå tur med mine to fætre og ville da ikke gå forbi uden at sige hej - det var rigtig hyggeligt lige at se dem (selvom jeg har boet i denne lejlighed i ret præcist to år, er det første gang de er her). Hun var på vej over på kirkegården og sige hej(?!) til sin mor, og jeg er nabo til kirkegården - som hun så fint sagde har jeg de mest fredelige naboer.

Nu sidder jeg i sofaen - stadig - og skal om lidt i gang med at se Titanic for første gang ;-)

Det var lidt om min søndag. Hvordan har Jeres været? 

Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Sushi kan simpelthen redde enhver kedelig dag med læsning. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har fuldstændig ret! Der er faktisk næsten ikke noget sushi ikke kan redde :-)

      Slet