torsdag den 17. maj 2012

en til fra H&M


Godmorgen, søde piger!
Jeg sidder lige og spiser yoghurt med frugt og ser gårsdagens afsnit af paradise med buster-mus.

Lige da jeg hoppede i tøjet, tog jeg et billede af de nye bukser fra H&M, for dem skal I altså lige se.
De er nok noget af det lækreste at have på! Wow. De er SÅ bløde! De kan findes lige her  til 129 kr.

Senere i dag skal jeg ned til min veninde og have farvet hår! ENDELIG :-D Ellers skal jeg bare lave lektier i dag.. buhuu..

Hvad skal I lave i dag? :-) <3


Follow my blog with Bloglovin

8 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er de fine - og til 129,- det er da et rent kup :-)
    /Camilla

    http://Cfashion.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og jeg endte endda med kun at skulle af med 47 kr. med mine rabatkoder - så kan man ikke sige nej :-D

      Slet
  2. Åh hvor jeg savner paradise! Er bagud med hele denne her uge... Kunne være man skulle bruge fridagen på det ;)
    /L


    www.style-conscious.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh åååh, ja det synes jeg! Afsnittet fra i går var i hvert fald sjovt :-D

      Slet
  3. De er rigtig fine, de bukser :-)

    Marie-Louise, Posgaard.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - er godt nok også blevet glad for dem allerede :-)

      Slet