søndag den 6. maj 2012

Endnu en ting fra Berlin.

I må altså sige, hvis I ikke gider se flere indlæg med ting fra Berlin :-D

Men de her skønne sko bliver jeg lige nødt til at vise Jer.


Købte dem i en lille proppet butik, som jeg selvfølgelig ikke kan huske navnet på - men gav, hvad der svarer til lige godt 90 kr. for dem! De er skønne at gå i, så er sikker på de kommer til at blive brugt flittigt denne sommer. Er især tosset med den fine detalje :-)



Jeg har virkelig haft en SØNDAG i dag, har ikke lavet en fløjtende fis - og jeg har nydt det!! Men har set drøngodt ud i pink bukser og hello kitty strømper :-D




Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Rimelig godt køb af de sko!!! Og temmelig meget søndagshygge må jeg sige ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak, er satme også glad for dem :-)

      Slet