mandag den 21. maj 2012

for få timer

Hej igen, søde piger!

Pyyh, der er simpelthen ikke nok timer på sådan en weekend med alt det man gerne vil nå.

K. og jeg har passet den lækre vuf siden fredag morgen og til i går aftes og har derfor boet hos mine forældre i den tid.



Lørdag var jeg ret dårlig og sov det meste af dagen, og fik det heldigvis bedre tidlig eftermiddag. HELDIGVIS, for vi havde inviteret to vennepar og to andre venner herop til grill, fodbold og Kessler-kamp. Det var simpelthen så hyggeligt - det burde vi gøre meget oftere.. Søndag morgen tog jeg direkte på arbejde i 9 timer, og da jeg kom hjem fik jeg selvfølgelig migræne :-( Så måtte tage en pille sove en time igen, men så blev jeg også frisk og vi så en film og gik i seng.

Sådan gik den weekend så og jeg har slet ikke siddet ved min computer. wow.

Hvad har I lavet, piger?

Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar