mandag den 14. maj 2012

god oplevelse!


woow - I husker måske at jeg i går (eller natten til i går) bestilte to neglelakker fra luxbeauty.dk.
Da jeg tømte postkassen i formiddags var de allerede kommet!!

Ikke nok med det så pakkens indhold sådan her ud;



Jeg elsker virkelig når der bliver gjort det ekstra for at glæde kunderne - for nøj, hvor blev jeg bare glad for min lille chokolade og rabatkoden!

Det var de her to lakker jeg havde bestilt



til venstre: Candy Shop og til højre: Sweet Dreams.  - Kan I lide dem, piger?

Det her er heller ikke et sponsoreret indlæg - vil simpelthen bare dele min gode oplevelse med Jer!
Det er altså noget andet end at bestille fra H&M ;-) 

I burde næsten tjekke luxbeauty.dk ud næste gang I mangler lækre lakker eller andet forkælelse, for de har altså nogle skønne ting til lækre priser og med den service bliver det ikke sidste gang der bliver bestilt derfra for mit vedkomne.


Follow my blog with Bloglovin

8 kommentarer:

  1. Tak for tippet, det lyder da som en lækker web-shop! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak! - Den er superlækker! :-)

      Slet
  2. Årh er så misundelig på dine lakker ! Men jeg må altså spare !! :/ øv det er så kedeligt

    SvarSlet
    Svar
    1. øv! det burde jeg egentlig også, meeeeen.. Det der spare må lige vente lidt. :-D
      Du kan jo købe nogle lækre lakker når du er færdig med at spare.

      Slet
  3. Hvor er de bare lækre!
    Er virkelig også misundelig på dem, men har brugt alt for mange penge på O.P.I lakke, så får nok ikke lige råd til at købe disse :-( Men er helt vild med dem!
    - Er forresten blevet fast læser af dig!

    Knus Majken
    www.lifebyanordinarygirl.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. O.P.I laver altså også nogle lækre lakker! :-)
      Orv, tusind tak <3

      Slet
  4. Ih hvor er det god stil af dem og dig, at vælge de lakker! Wow :)

    SvarSlet
    Svar
    1. årh tak Ina :-) Er også super glad for at jeg valgte de to, for de er satme fine.

      Slet