torsdag den 17. maj 2012

håret

Hej, piger!

Så har jeg fået farvet hår og det er næsten tørt, men jeg kan simpelthen ikke få taget et efter-billede til. Er alene hjemme, og det er seriøst umuligt at fange farven ordentligt, hvis jeg skal tage billedet selv, så det må K. få lov til i morgen.

Så indtil da må i nøjes med et før-billede-


Se lige de udgroninger!! Kan I forstå jeg var ved at være desperat? :-D

Ud over at farve hår, har jeg været nede og se til svigerforældrenes dyr - de af Jer, der følger mig på Instragram (hedder nuriab der inde) har set dem SMS jeg fik.. meget indbydende. Nå, i hvert fald har de fået gedekid - SÅ søde! se dem lige..

Hvad har I lavet i dag? :-)


Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Årh jeg elsker bare alle dine dyrebilleder her og på Insta! :o)

    Min dag har bare været afslappende og afslappende. Dejligt!!!

    Mange knuser!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak, søde Ina. Er jeg glad for at høre, frygtede lidt, at det måske var for meget. Kan bare ikke lade være med de søde dyr :-) hehe.

      Ej det lyder da også dejligt med sådan en slapper-dag!

      Hav en SKØN aften.

      knus <3

      Slet