lørdag den 12. maj 2012

hårfarve

YAY! Har lige snakket med min frisør-veninde og aftalt at hun skal farve mit hår mandag eftermiddag. Har længe bare farvet det med matas-farver, men nu vil jeg gerne tilbage til min egen hårfarve, og så vil jeg gerne overlade det til en prof i håb om at det bliver sidste gang jeg SKAL farve hår. Ikke at jeg tror jeg aldrig vil farve hår igen, men måske et år uden pause - det kunne jeg godt tænke mig! Er ret sikker på mit hår også ville blive glad for det :-D


Jeg regner med at se sådan ud igen mandag aften - forhåbentlig også ligeså glad ;-)

I aften skal jeg bare ordne negle og se film, ret kedelig lørdag aften, men er dødtræt og skal spise morgenmad hos mine forældre i morgen tidlig! Hvad skal I lave i aften, piger?


Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. uh.. upload endelig billeder af før efter :) det er altid herre sjovt at se :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil gerne gøre et forsøg :-D Ved bare ikke lige hvor godt mit iPhone-kamera kan fange det :-P

      Slet