onsdag den 16. maj 2012

Oprydning i lakkerne.

pyyh, har lige brugt en del tid på at få orden i negleskuffen i min yndlingskommode. (psst, jeg har en kommode kun til dullegrej!!)

Nu ser skuffen sådan her ud.



 Det er godt nok lækkert at få orden i dem! Glemte at tage et før-billede, og tror nu egentlig at det er meget godt :-D haha.



For et par dage siden bestilte jeg denne i håb om at den kunne redde mine ødelagte negle, så nu har jeg lige taget den på. Jeg valgte kun at købe en lille en (som også var på tilbud) til 29 kr. for at prøve den inden jeg smider en masse penge efter den store. :-) Fandt den lige her og et lille tip; tilmelder i Jer deres nyhedsbrev får i fri fragt ved første køb.

Nu vil jeg få prøvet Deborah Lippmanns sweet dream. Håber den er ligeså fin på neglene :-)

Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar