onsdag den 30. maj 2012

pakker!!

Hej, piger!
pyyh, har tilbragt hele dagen på skolen og læst til eksamen med et par andre piger, da vi skal til eksamen i morgen. Glæder mig helt vildt til at det hele er overstået!

Nå, men jeg har fået tre pakker i dag! Og vil da lige vise Jer, hvad der var i den ene af dem.


Som i kan se, er det en del forskellige ting.

Osis+ shine duster er en pudder, der skal give håret glans. Den kostede 19 kr. så tænkte at jeg lige måtte prøve den :-)

Indola fix gel spray og mousse kostede også kun 19 kr. stykket og da jeg er ved at løbe tør for begge dele (godt nok fra andre mærker) måtte jeg altså give disse en chance.

Jaaa. nogle spænder fordi sådanne mangler jeg til når jeg en sjælden gang i mellem krøller eller glatter hår ;-)


En ny conditioner fordi jeg er lige ved at løbe tør og denne var på tilbud til 39 kr. Og har kun gode erfaringer med Schwarzkopf.

Og til sidst de fine Essielakker, men dem har jeg jo vist Jer. :-)

Glæder mig til at få prøvet de forskellige produkter!

Follow my blog with Bloglovin

7 kommentarer:

  1. Det er sådan nogle fine farver der er i den essie mini-collection!

    - Hvordan indsætter du egentlig det link nederst i dine indlæg? :-)

    Kh. Monica

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - glæder mig også helt vildt til at prøve dem! :-)

      Jamen inde på blogger kan du lave en indlægsskabelon og der har jeg bare sat linket til min bloglovin' ind sådan her:

      Follow my blog with Bloglovin

      Slet
    2. Okay, kan se jeg ikke kan få lov at vise dig hvordan linket skal se ud.. Men kan eventuelt sende det til din mail hvis det er :-)

      Slet
    3. Nå okay, jamen det må du da meget gerne, hvis du gider! :-)
      Min mail er mowlesmail@yahoo.dk

      Slet
    4. Har sendt det til dig :-)

      Slet
  2. Uh hvor er de nogle gode ting. Jeg må blive bedre til at købe andet end Essie når jeg bestiller fra nicehair ;)

    Held og lykke i morgen <3 you rock ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de har rigtig mange fine ting, til skønne priser! Så det burde du helt sikkert overveje :-D

      Åh tak <3 håber jeg! er stadig ikke færdig med at læse for i dag.. zzZZzZ

      Slet