onsdag den 13. juni 2012

130612

så er dagen ved at være omme, og jeg har ikke lavet andet end at slappe af hele dagen - det har været skønt. De næste mange dage skal jeg et eller andet hver dag, så det var helt bevidst at jeg ikke lavede noget i dag. Ikke at det er noget særlig slemt eller hårdt jeg skal, skal bare være rigtig meget "på", da min far har fødselsdag denne weekend og der derfor kommer en del gæster hos mine forældre.


Nå, men i går aftes mailede jeg med min mormor (hvilket jeg gør hver dag) og jeg lokkede hende til at gå på jagt efter et par lakker til mig, da jeg så at essence havde fået nogle fine nye farver. Blandt andet denne.


Er den ikke fin? Især til de 1,25 euro essence-lakkerne koster!

Nu vil jeg smutte tilbage foran fjernsynet og se fodbold.

Hav en dejlig aften <3

Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer: