onsdag den 6. juni 2012

2 hverdagsfavoritter


Hej, piger!

Jeg ved ikke hvad I synes om den slags indlæg - men kom meget gerne med ris eller ros ;-)
Men nu til indlæget;

Vil gerne vise Jer to favoritter i min hverdag, hvor jeg oftest har travlt om morgenen (fordi jeg ser for meget godmorgen Danmark) så når jeg skal gøre mig klar har jeg aldrig særlig meget tid. Derfor er jeg blevet utrolig glad for disse sager.


Den første er denne fantastiske øjenskygge fra MAC som jeg købte på vej til Berlin i april måned. Når jeg bare skal i skole eller på arbejde kan jeg bedst lide neutrale farver så det ser så naturligt ud som muligt.

Kunne simpelthen ikke få et ordentligt billede af øjet, så nu får i den vist på min finger, det er der farven ligner mest :-)

Jeg er virkelig glad for den og har brugt den mere eller mindre hver dag siden jeg fik den! Den er som sagt fra MAC og hedder One To Watch



 Min anden favorit er denne simple frisure der altid kan redde mig på en dårlig hårdag og jeg nægter en almindelig hestehale :-)

 
 Jeg synes selv den er rigtig fin og så er det heller ikke en man ser så tit ;-)

Follow my blog with Bloglovin

7 kommentarer:

  1. Super fin MAC, jeg ejer stadig ingen øjenskygger derfra.. total fail. jeg må erhverve mig en snart, og så må denne blive den første ;)

    Hvordan får du dit hår til at forblive snoet? det ville mit aldrig kunne? :O

    SvarSlet
    Svar
    1. Er det rigtigt? :-D Du må købe dig en i USA eller lufthavnen - der er de dejlig billige! :-)

      Uh, det er svært at forklare - ville du være interesseret i en guide ? :-)

      Slet
    2. Men du kan sagtens få dit hår til at forblive snoet - du skal bare vide hvordan ;-) hehe

      Slet
    3. Ja jeg må købe i lufthavnen ! :) Super guide! Jeg ville aldrig ha luret tricket selv hah.. :) og mit hår forbliver rent faktisk snoet ! :D yay..

      Slet
    4. God idé, der koster de "kun" 116 kr. mener jeg :-)
      Årh er så glad for du kunne bruge min video <3

      Slet
  2. Jeg synes det er et fedt indlæg! :-) Og jeg var altså også ret vildt med din videoblog - du lyder så sød!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak <3
      Er glad for du kunne lide den :-)

      Slet