lørdag den 9. juni 2012


Hej, søde piger!

Så er der lige plads til en lille pause midt i al kærligheden :-)
K. kom jo hjem i går, så vi har bare hygget  os! Hvilket jeg lige sytes var lidt vigtigere :-)
Men nu tager han lige en lille morfar mens jeg bager - mine skinkeboller er lige blevet færdige og de er simpelthen SÅ gode - nu er der en stor omgang cookies i ovnen :-) 



I går blev jeg rigtig forkælet af min søde kæreste, fik blandt andet denne smukke halskæde! 

 
Det er et elendigt billede, men kunne ikke lige tage et bedre selv - må få K. til det senere - men det er et lille fint hjerte i hvidguld med en lille diamant i (MIN ALLERFØRSTE DIAMANT!!!) wooow. :-)

Nu vil jeg smutte over og se hvordan mine cookies ser ud.

Hav en skøn dag <3 

Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Årh den er så smuk !
    Hvor er du husmor overskuds agtig :) Sejt, jeg misunder det overskud. Min eksamensopgave ligger og glor grumt på mig...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak <3 er også vildt glad for den!
      Hehe, det er også kun fordi jeg har ferie nu - kan godt forstå, hvis du ikke har det store overskud midt i opgaveskrivningen :-(

      Slet