torsdag den 7. juni 2012

Kender I de dage...

Der bare starter enormt dårligt???

Sov over mig i morges, hvilket virkelig sker sjældent, så fløj op af sengen, skyndte mig at spise morgenmad, hvorefter jeg børstede tænder i noget nær en halv time, for jeg skulle nemlig til tandlæge!!
... troede jeg - for ville min bil starte? Nej selvfølgelig ville den da ikke det ;-) Så jeg måtte ringe til min ikke særlig søde tandlæge og sige at jeg desværre ikke kunne komme... uuuups

Så i dag har jeg faktisk kun ryddet op, gjort rent og spist vildt lækker frokost!


 Og det passer så faktisk ikke helt, for har faktisk prøvet lidt at lave en videoblog - ville det være noget I gad at se her inde? :-)

UUUH - søde K. kommer hjem i morgen - glæder mig som et lille barn <3

Follow my blog with Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Lav endelig en videoblog :)

    Din mad ser godtnok god ud!

    De morgener der... Ej men altså. Man har jo bare lyst til at SKRIGE!

    SvarSlet
  2. Uh okay - laver den lige færdig så :-) hehe
    Salaten var FANTASTISK!!
    Og tro det eller ej - så skreg jeg også! :-P

    SvarSlet
  3. Haha. din lille stakkel, men du slap da for tandlægen ;) måske kun midlertidigt, meeeen.. ;)

    Jeg vil jo så gerne se din vlog ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nu kan jeg trække den helt til på onsdag :-D haha!

      Er glad for du gerne vil se den - den kommer om ikke så længe <3

      Slet