lørdag den 2. juni 2012

nyder min lørdag med mig selv.

Jeg har ikke lavet det vilde i dag - ryddet op og slappet af :-)
I aften skal jeg have en hyggeaften med mig selv - det har jeg ikke haft rigtig længe og I dag havde jeg virkelig lyst til det, så sådan bliver det!

Min aften kommer til at se sådan her ud :-)



Med hensyn til maden, så synes jeg faktisk det er vildt som min kærlighed til madlavning er sat på stand-by mens K. er ude at rejse! Jeg gider virkelig slet ikke at bruge tid på at lave mad når jeg er alene..

Har I sådanne tøse-aftner med Jer selv nogle gange?

Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Årh der ser hyggeligt ud <3 Jeg er ikke god til at være alene, men når jeg absolut skal være, så gør jeg også en dyd ud af at hygge om mig selv :)

    Rigtig dejlig aften <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er virkelig heller ikke god til at være alene - KOM OG VÆR MED!! :-D

      Du må også have en skøn aften <3

      Slet