søndag den 3. juni 2012

pakke 2 og 3.


Viser Jer indholdet af pakke nr. 2 og 3 i et samlet indlæg, da der i den ene pakke kun var tørshampoo..



 Denne Trevor Sorbie Beach Hair saltvandsspray. Har aldrig hørt om det mærke før (ved ikke om det bare er mig?) Så tænkte at det måtte prøves, da jeg for alt for lang tid siden løb tør for saltvandsspray og altså ikke kan klare en sommer uden!



Uhh og denne LÆKRE sag! Læste om den første gang hos hende her og efter det hos en masse andre, så den måtte prøves og er SÅ glad for den!!!!



Så købte jeg denne fine fine lak fra Essie som hedder Swept Off My Feet - en super smuk støvet pink farve!


Og til sidst tørshampoo fra Batiste (billedet af dem vil simpelthen ikke opføre sig pænt, så det får ikke lov til at komme med!) Men det er nok den tørshampoo jeg er stødt på flest gange i blog-land så nu måtte det være! Har endnu ikke prøvet den, men det kommer nok i næste uge ;-)

Har I erfaringer med nogle er produkterne?


Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Wazzup mega shopping girl ;o)

    Vil gerne høre, hvordan den tørshampoo er.. Har tit overvejet at prøve en..
    Den der neglelak! Hold da op hvor er den flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Al den nicehair-shopping skyldes jo de billige gavekort :-D

      Jeg kommer med en melding om batiste i slutningen af denne uge eller starten af næste og lakken - ja, den er jeg SÅ glad for :-)

      Slet