mandag den 9. juli 2012

fridag!

ENDELIG!!

en velfortjent fridag efter ni dages arbejde i træk. Puh hvor har jeg glædet mig til i dag!
Det har været nogle rigtig lange dage på arbejdet og jeg har haft en del overarbejdstimer, da vi virkelig har travlt for tiden. Men i dag skal jeg bare nyde livet med søde K..

Mine forældre og min lillebror er på ferie, så min farmor og farfar passer hunden, men ham har jeg lige været nede at hente så han kunne komme lidt hjem og hygge, så K og jeg spiser og hygger herhjemme i dag. Vi skal lave lækker mad og det hele! Ih, hvor er det skønt. Har også lige fået en pakke jeg skal vise jer senere.

Forresten har jeg også fået en ny sommerfavorit - eller genfundet en gammel.  Kokossorbet! Det er da bare det bedste! Vi har en isbod lige ved siden af der hvor jeg arbejder, og det har altså virkelig gjort det lidt nemmere at arbejde 8-12 timer om dagen :-)



Hvad har I lavet her på det sidste? <3

4 kommentarer:

  1. Hold da op du har fået arbejdet en masse søde. Jeg har arbejdet alt for lidt i forhold til hvad jeg skal bruge af penge lige om lidt :O Men nu har jeg taget et par ekstra vagter i næste uge, så håber jeg at jeg kan nå at skrabe lidt ind :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det må du nok sige :-D puh - kender det, men ja, så er det bare med at tage en masse ekstravagter - det har jeg også gjort! :-) Håber du når at skrabe en hel masse samme. Dit shoppe-stop må da også hjælpe.

      Slet
  2. Mmm mums hvor lækkert! Tror også det ville være en favorit ved mig ;) jeg arbejder bare for tiden og drømmer mig væk til de varme lande ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skulle næsten prøve at smage den! :-) Uh ja, varme og ferie! Kunne jeg altså også godt lige. Men vi vil jo også gerne ha mange penge ;-)

      Slet