mandag den 16. juli 2012

nyt køkken!



Billederne har intet med indlæget at gøre, synes bare de er ret hyggelige <3

Hej, piger! 

Har da helt glemt at fortælle Jer at jeg for omkring en uge siden kom hjem til en vandskade i vores køkken. ØV! Men, nu har vi besluttet os for at vi skal have lavet en masse om i vores køkken, nu hvor vi alligevel skal have alt ud og lagt nyt gulv. Det har længe været et ønske at få mere bordplads, og nu lykkedes det endelig! 

Vi er i fuld sving med planlægning og skal i IKEA på torsdag med min papa. :-) 

Så skal det bare på plads med en tømrer og forsikringen, så vi kan få lagt nyt gulv og komme igang. 

Er det noget I har lyst til at se før og efterbilleder af? :-)

K. er lige kørt på arbejde, så nu har jeg lige en time eller to, hvor jeg kan slappe lidt af og læse lidt blogs, vil også prøve at fange momsi på Skype! 

Det er ikke ligefrem fordi min hverdag er så spændende for tiden med alt det arbejde :-( 

Hvad laver I for tiden? <3 

2 kommentarer:

  1. Årh det lyder mega lækkert.! Det er helt sikkert også et ønske her, men jeg tror vi køber en ny lejlighed i stedet, det er begrænset hvad man kan skabe i en 1-værelses. heh.
    Vil helt vildt gerne se før -efter billede :)

    SvarSlet
    Svar
    1. haha, ja jeg ville nok også gå efter noget større så, men det er bare ikke altid til at betale jo..

      Så må jeg i gang med billederne :-D

      Slet