tirsdag den 3. juli 2012

øv.

Jeg synes simpelthen ikke jeg har nok tid til noget for tiden.
Står op - arbejder - går i seng. Jeg har så mange ting jeg gerne vil nå, som jeg bare ikke kan.
Sådan bliver det desværre hele sommeren, men jeg prøver at nå at blogge så meget jeg kan, for jeg savner det sgu! Har heldigvis fri i morgen, så der kan jeg forhåbentlig nå lidt.

Jeg tænkte på, om I har nogle idéer til, hvad I gerne vil se på bloggen?
Jeg har overvejet noget som

Fredagsfavoritter eller månedens favoritter - hvad siger I?

Kan I nu have en rigtig dejlig dag <3

Follow my blog with Bloglovin

4 kommentarer:

  1. rigtig god idé med nogle favoritter, en ugentlig dag måske som du siger! eller "ugens mest brugte" hvor man viser de fem favoritter i ugens løb? :-) favorit måltid, sko, citat?

    knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig gode idéer, søde!
      Tak for det <3

      Slet
  2. Det lyder som en god ide. Jeg vil også vildt gerne se outfit billeder :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, heller ikke en dårlig idé, må se om jeg kan lokke K. til at tage billeder så :-D haha.

      Slet