tirsdag den 7. august 2012

lille pose fra mormor.

Hver gang momsi og morfar er her eller mor og far er i Berlin, får jeg en lille godtepose fra momsi. Der er altid mit favoritslik i, men som regel også lidt skønhedsprodukter. Denne gang var der 6 fiiine lakker og en ansigtsrens! wuhuu



 Lakkerne er fra essence, mit favoritmærke når jeg shopper lakker i Berlin, meega billigt og så er de supergode! De fleste af dem dækker ved første lag og holder rigtig godt! Og ja, de koster vist lige under 10 kr. stykket!


Der står faktisk ikke rigtig noget på ansigtsrensen,  og har aldrig hørt om den før, men momsi siger det er et godt mærke, så det tror jeg på! :-) Glæder mig til at prøve den.

Der sker faktisk ikke så meget nyt her for tiden - jeg arbejder bare og så er vi jo i gang med vores køkken, så har ikke rigtig noget fritid, men har kæmpet og fået en fridag i morgen, så håber vi kan komme i biografen, eller lave noget andet kærestehygge!

Hvad laver I for tiden? Har i ferie eller er I i gang igen? :-)

MØSSER

Follow my blog with Bloglovin

2 kommentarer:

  1. What!!! Nej nej nej nej!!! Hvor er de farver smukke!

    <3 Det lyder dejligt med en fridag! Køkken - hjemme ved dine forældre eller bor du med din kæreste?

    Der sker heller ikke meget her.
    MEN jeg skal til frisør idag.. ÅH JA!

    SvarSlet
    Svar
    1. ja ikke? Er også bare glad for dem!
      Bor sammen med min kæreste og vi har haft vandskade :-(

      uuuh hvor dejligt! skal du have lavet noget nyt? <3

      knus!

      Slet