tirsdag den 28. august 2012

Nr. 5 & Nr. 5

Wuhuu, så er det tid til en lille leg! Er blevet tagget af den søde Rikke og vil selvfølgelig gerne være med, da jeg faktisk synes denne leg er sjov!

Den går ud på at man skal:
  • Finde sin mappe med billeder på computeren
  • Vælge mappe nummer 5
  • Finde billede nummer 5
  • Poste det på sin blog med en lille historie 
  • Vælge 5 andre bloggere der skal lege med :-)

 Mit billede er taget i Paris af min kæreste - vi var lige gået fra den ene triumfbue til den anden (jer der har været i Paris ved hvor langt der er!) til jer der ikke ved hvor langt det er - ALLE jeg kender der har været i Paris har taget metroen til denne tur, det må sige nok... I hvert fald er jeg på dette billede meget træt, især i mine ben! Men jeg sidder også og drømmer lidt, for næste stop er Louis Vuitton og finde min fødselsdagsgave fra mig selv og K. <3 Det var en skøn ferie som jeg aldrig glemmer fyldt med kærlighed og gode oplevelser. Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg har været i Paris. 

De 5 bloggere jeg gerne vil have med i legen er:


2 kommentarer:

  1. Tak søde.. må se hvornår jeg lige får tid til at poste det. sjov leg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til at se hvad du finder på :-) <3

      Slet