onsdag den 29. august 2012

Nyeste køb

Så er det tid til en gang nye køb på bloggen. wuhuuu! :-D

Jeg havde et gavekort tilbage til nicehair som jeg købte for længe siden og det skulle bruges inden 1. september, så jeg var faktisk tvunget til at shoppe lidt.. stakkels mig!!!! Men synes faktisk jeg fik købt mig nogle rigtig gode ting :-)


En TANGLE TEEZER - endelig! Har ønsket mig den SÅ længe. Langt om længe fik jeg også en EOS læbepomade, som jeg allerede er rigtig glad for :-) Og sidst men ikke mindst en maske fra min kære Ole H., som var sat sådan ekstremt meget ned, fordi den er er ved at have sidste salgsdato ;-)  




15 kommentarer:

  1. Lækre produkter! Har lige selv lavet en indlæg om Eos lip balm, hvor jeg spørger om det er noget man kan anbefale. Er det det? :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sjovt! :-) Har lige set det..
      Altså nu har jeg jo kun haft den i dag, men den er blevet brugt flittigt! Jeg er allerede rigtig glad for den!

      Slet
  2. Hvar måtte du slippe for det hele? Og hvad koste den berømte børste :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 247 kr i alt :-) Men havde et gavekort som jeg i sin tid gav 125 kr. for :-)
      Børsten kostede 139 kr. lige her http://nicehair.dk/tangle-teezer-borst-pink.html :-)

      Slet
  3. Hej
    Super flot blog du har dig ! :-))

    Vil du evt kigge forbi vores blog, kommentere eller måske følge, hvis det er noget for dig? 
Den er helt ny, så det ville betyde rigtig meget for os, hvis du gad hjælpe os lidt i gang. 

 Det er nemlig super svært at starte en blog op på ny og få nogle til at læse det. Det ville betyde meget.

    Mvh. http://of-ke.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Jeg vil rigtig gerne høre din mening om tangle teezer'en! :)
    Har også selv lige købt en creme fra Ole H. - er sindssygt glad for den!

    Knus <3
    www.somethingsammi.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan allerede nu sige at jeg er helt vildt glad for den! Men kommer med en anmeldelse om en uges tid. Men du kan få den til 80 kr. på ASOS lige nu hvis du bruger rabatkoden:EUROWOMAN20 og de har jo fri fragt, så synes helt bestemt du skal prøve den! Rabatkoden gælder kun til d.2, så du kan desværre ikke nå at få min anmeldelse inden, MEN JEG ELSKER DEN :-D

      link til teezeren på asos: http://www.asos.de/Tangle-Teezer-Professionelle-B%C3%BCrste/vc7m8/?iid=666522&SearchQuery=tangle%20teezer&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Tangerinescream&mporgp=L1RhbmdsZS1UZWV6ZXIvVGFuZ2xlLVRlZXplci1Qcm9mZXNzaW9uYWwtRGV0YW5nbGluZy1CcnVzaC9Qcm9kLw..

      Slet
    2. Hvad skulle jeg dog gøre uden dig og alle dine gode tips! ;-) <3 Tak!!
      I øvrigt var jeg inde og hente shave safe dagen efter du sendte mig det der tilbud! Juhuuu :D

      Slet
  5. Jeg ser frem til din anmeldelse af Tangle Teezer'en, jeg har nemlig også overvejet at købe dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har anmeldt den kort i min sidste vlog - synes det er svært at komme med en detaljeret anmeldelse om en børste - men den kan i hvert fald varmt anbefales! :-) Synes helt sikkert du skal prøve den.

      Slet
  6. smager læbepomaden med summer fruit godt? eller dufter den lidt af plastik? overvejer at købe en med ved ikke hvilken det skal være. har bare set på rewievs at den med jordbær og sommer frugt dufter lidt af plastisk frugt og også smager sådan ?
    vil lige høre din mening :-) har set dem på ebay til ca. 30 kr inkl fragt

    SvarSlet
    Svar
    1. Den smager godt synes jeg, men ja, nok lidt plastik! :-)
      Jeg vil klart anbefale dig sweet mint, den er i hvert fald min favorit :-)
      Det var da godt nok billigt!

      Slet
  7. men smager den der hedder sweet mint af mint? fordi kan normalt ikke lide mint læbepomade.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå ja, det smager af mint.
      Altså summer fruit synes jeg er super. Tror det er svært at finde en læbepomade med frugtsmag, der

      Slet
    2. Fortsætter lige her..
      .. Der ikke smager kunstigt! Det er jo heller ikke meningen du skal spise den! Hihi

      Slet