lørdag den 11. august 2012

stilhed


Hej, søde piger!

Nøj, hvor har der bare været stille på bloggen, men jeg har utrolig meget at se til og har også haft en masse at tænke på.
Som jeg skrev for nogle dage siden gik det hele godt, nyt job og nyt studie - men det føltes bare ikke rigtigt, så jeg har tænkt rigtig meget over det lige siden og valgte så i går at takke nej til jobbet alligevel så jeg kan koncentrere mig fuldt om mit studie og så må jeg bare leve af de penge jeg har sparet om sommeren over og se om jeg kan få et par vagter en gang i mellem..

Har min sidste hverdagsvagt på mandag, da sæsonen faktisk slutter i morgen, så bliver der lidt tid til at slappe af og holde liiidt ferie (og blogge!!) inden jeg skal starte i skole d. 27! wuhuu.. Har ikke tænkt mig at lave nogen som helst aftaler, andet end frisør, bryn og massage! For jeg skal bare nyde tiden med dem jeg holder af <3

Nu vil jeg spise en sen morgenmad og gøre mig klar til endnu en arbejdsdag..

Hyg jer <3



Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar