tirsdag den 30. oktober 2012

min makeup del 2

Nu er jeg klar med anden del. Og denne gang bliver det på en lidt anden måde, for da jeg gik min makeup igennem for at finde ud af, hvad jeg ville vise jer, fandt jeg ud af, at jeg har mange ting i forskellige prisklasser, som jeg faktisk skifter imellem. Så for at være mere su-venlig i dette indlæg, har jeg valgt at tage 2-3 af hver ting. Alle er ting jeg bruger til hverdag, har bare over længere tid søgt billigere alternativer eftersom jeg skulle tilbage på SU, og har efterhånden fundet en del rigtig fine ting, så dem vil jeg gerne dele med jer. 


Vi starter med brynene. Har efter min vilde ungdom rigtig stride øjenbryn. Kan I huske dengang det var moderne at de skulle være korte og tynde? mmh.. mine vil i hvert fald ikke blive pæne igen, så fik farvet dem i noget tid, hvilket bare blev for dyrt i længden, så jeg købte min Dior-blyant og begyndte at tegne dem op, selve blyanten er ok dyr i forhold til andre, men igen billigere end en gang farve om måneden, og den er SÅ god! Jeg elsker den simpelthen. Den jeg har nu har jeg haft siden januar og der er ikke meget tilbage, men jeg synes den har holdt godt!
Nå men engang jeg bestilte fra ELF faldt jeg over dette eyebrow kit til ingen penge, så det måtte jeg da lige prøve! Jeg synes det fungerer supergodt, jeg kan bare bedre lide at arbejde med blyanten, men der er vi jo så forskellige. Har en del veninder der foretrækker ELF's løsning.


De bryn jeg så endelig har, elsker at stritte til alle sider, og det er jeg altså ikke fan af! Og her er mine to redningsmænd. Den forreste er fra MAC og er supergod og min favorit af de to, men desværre også dyr, så igen fandt jeg et billigt alternativ hos ELF, og dette tror jeg faktisk er et af mine favoritprodukter fra ELF! Når den fra MAC er tom, tror jeg desværre aldrig jeg vil købe den igen, da den bare er for dyr i forhold til den fra ELF.
Så hvis i står og mangler en gel til at holde styr på brynene, men ikke har pokkers mange penge, vil jeg klart anbefale den fra ELF!


Så er vi kommet til mascara primer, igen MAC vs. ELF. hehe.
Denne runde synes jeg helt klart MAC vinder, da den bare er meget bedre! Men skulle jeg stå og mangle en primer OG penge, ville jeg sagtens kunne nøjes med den fra ELF, da den er ganske udemærket! Men den fra MAC gør altså bare noget helt vildt ved mine vipper, som ELF ikke kan.

Mascara! Jeg er vild med mascara og jeg har en del favoritter, men her er min top 3! Den fra Dior har jeg brugt siden 8. klasse, har altid en liggende, men bruger den sjældent til hverdag. Der bruger jeg til gengæld de to andre flittigt! Jeg kan ikke sige hvilken af de to jeg foretrækker, de er begge suuuper gode og findes tit på tilbud i Matas til fine priser. Begge giver lange, fyldige sorte, flotte vipper! Og det er vel det de fleste vil have ;-)



Sidst men ikke mindst - lipgloss! Her har jeg igen tre favoritter, og denne gang i tre prisklasser!
Til venstre har vi den fra NYX, som faktisk ligger i midten mht. prisen, den er superfin og skinner på en SÅ smuk måde! i midten har vi min Dior, som er min favorit, den er så fin naturlig og rar at have på. Desværre er det også den dyreste. MEN sidst jeg bestilte og ELF bestilte jeg den til højre og WOW! Den er SÅ lækker! Der er bare desværre ikke så meget i, så tror jeg skal have et lager næste gang jeg bestiller derfra, de koster jo kun 13 kr.?!

_______________________________

Så fik I set lidt mere af min make-up, og jeg kan godt se det blev et lidt længere indlæg.. det beklager jeg :-)
Jeg tror at jeg kommer med sidste del i morgen, synes det var for meget at tage med i dette :-)

Håber I kunne lide denne måde at gøre det på!

4 kommentarer:

  1. Tankelæser...
    Jeg går netop og er i krise over mine bryn mht dullegrej! Jeg blev faktisk meget klogere!!!!

    Taaaaak!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jubii! Er glad for jeg kunne hjælpe lidt <3
      Nu har jeg været igennem den krise et par (mange!) gange, så sig endelig til hvis du vil have uddybet nogle ting <3

      knus!

      Slet
  2. Tak for et super indlæg Nuria! :D Nu vil jeg snart for alvor shoppe elf.! Det er jo for dumt at lade vær ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak <3 Er glad for du kunne lide det!
      Ja det kan du roligt gøre! Har været heldig med de fleste ting jeg har derfra :-)

      Slet