mandag den 5. november 2012

fanget!


Så har sygdommen også fanget mig! ØV! i sidste time i skolen blev jeg rigtig skidt og da jeg kom hjem fik jeg migræne, så jeg sov i flere timer, da jeg endelig vågnede og migrænen var væk, var jeg så svimmel og havde den ledeste kvalme, nu har jeg kastet op et par gange og har fået det en smule bedre, men hvor er det altså bare øv at man skal være syg! De lovede billeder af de to nye køb fra Gina Tricot må vente til i morgen, jeg tror ikke jeg kommer på af sengen mere i dag.

Men synes godt nok også der er meget sygdom i omløb for tiden.. 

Har I gode råd til hvad man skal spise når man kaster op og er svimmel? For jeg begynder at blive lidt sulten nu.. 




2 kommentarer:

  1. Når jeg er syg spiser jeg altid bananer og drikker cultura drikkeyoghurt :-) Synes det hjælper på kvalme og giver en bedre balance i maven.

    God bedring <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå ja - cultura! burde gå i fakta og købe et lager ;-)

      Tak <3

      Slet