søndag den 11. november 2012

så er weekenden ved at være slut.

Jeg er blevet ret vild med søndage nu, hvor jeg ikke arbejder i weekenderne længere!
I dag har vi sovet længe, spist morgenmad i sengen mens vi så Prison Break, ryddet op, gjort rent, fået lækker aftensmad, og jeg har fået lavet mine lektier - blandt andet i statistik aflevering. for satan det er bare ikke mit yndlingsfag :-D Men midt i mine frustrationer kom sødeste K med en kææææmpe slikpose, og så var det hele pludselig lidt mere overskueligt!


Nu skal jeg lige have ordnet neglelak, og så smider jeg mig i sofaen med en kop te. 
Har forresten lige fået den smukkeste neglelak! Glæder mig helt til at vise jer den!

Og mht hvilket smykke jeg køber, så tror jeg det bliver ringen, så i morgen vil jeg få målt mine fingre så jeg kan bestille den rigtige størrelse. Tak for hjælpen med mit svære valg <3

Kan i have en fantastisk søndag aften! <3



1 kommentar:

  1. Søndage er så hyggeligt! Slik og fjernsyn og afslapning :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet