søndag den 25. november 2012

Julehygge fra søstrene grene og lille søndagstip

Nu er det snart jul igen, og det er faktisk vores 3. jul i lejligheden. Sikke tiden dog går hurtigt!
I hvert fald har jeg købt et par juleting i Søstrene Grene til ingen penge. Havde ikke brug for så meget, da jeg selvfølgelig stadig har det fra de andre år, men syntes lige der skulle lidt nyt til.

Første ting er dette fine fine kalenderlyst, tror jeg skal havde købt nogle meget lange tændstikker når vi nærmer os juleaften. Men synes simpelthen bare det er så fint og anderledes :-)
Det kostede 20-25 kr. 



Jeg har desværre intet juletræ, men til gengæld den fineste troldegren, som jeg glæder mig til at pynte hver jul og påske! Og i år skal 6 af disse blandt andet hænge på den :-)
6 stk kostede ca 15 kr. 


 Det gik ligesom op for mig, at jeg ikke ejede julekopper, skåle eller lignende - og det skulle der straks laves om på! Så jeg købte de to søde kopper og en skål til småkager og slik :-D

Kopperne kostede ca 10 kr pr stk og skålen kan jeg faktisk ikke huske,  men den har vel kostet omkring 15 kr. 

____________________________________

Sidst vil jeg lige dele et lidt anderledes tip med Jer, som jeg faldt over i tilbudsavisen. Så om lidt kører jeg ned og handler med min paps. 




1 kommentar:

  1. Sikke nogle hyggelige ting, som du har fået købt <3 Jeg skal også i Kvickly med min mor senere i dag - det er jo super at spare 20% på alt!

    SvarSlet