mandag den 12. november 2012

Reserve





Nu har jeg endelig fået taget lidt billeder af min fantastiske nye negelak! Den er fra OPI og er fra deres Designer Series, også kendt som DS. Denne hedder Reserve, og jeg er fuldstændig forelsket i den. Billederne lever slet ikke op til hvor meget lakken glimter i virkeligheden, og jeg har ikke kunne finde noget billede på nettet der viser det ordenligt. Men bare forstil jer den vildeste glimmer I nogensinde har set i en neglelak - så er det tæt på ;-)



Er den ikke bare smuk?


6 kommentarer:

  1. Woouw! Hvor er den købt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Købte den her: http://ezzence.dk/opi-reserve.html#.UKE-LoWJfPE

      Da de havde 50% på alt som jeg tippede om :-)
      Men de har tit tilbud, så synes du skal holde øje hvis du godt kunne tænke dig den :-)
      Har også set den lige er udsolgt nu.

      Slet
  2. Når. Benyttede mig faktisk også af de 50% på ezzence, men ved ikke hvorfor jeg ikke havde tænkt på neglelakkerne. Købte en masse hår ting

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var sørens! Men der kommer nok lignende tilbud her op til jul :-) Jeg skal have mig en til af de her DS lakker, når det er. For jeg er godt nok glad for denne.

      Slet
  3. Er det dine egne negle ? :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, en del af dem knækkede desværre til vild bowling i fredags, men ja :-) De er ved at have en rigtig fin længde synes jeg.

      Slet