lørdag den 8. december 2012

Dr. Lipp + spørgsmål


Da jeg kunne mærke min forkølelse var på vej, bestilte jeg straks denne løbeprodukt efter jeg havde læst om det hos Eva K . Var helt sikker på at dette produkt kunne gøre underværker for min vinterforkølelse :-D Og det kom ganske rettidigt i morges da min forkølelse rigtig var kommet i gang. Har brugt det hele dagen om næse og på læber - og det er jo fantastisk!!! Jeg købte min lige her da det simpelthen var det billigste sted :-) Den var helt frossen da jeg åbnede den, men efter en times tid kunne den bruges. 

Har faktisk også to spørgsmål til jer.

Jeg er ved at have samlet et par ting der kunne bruges til give away her på bloggen - er det noget I ville have lyst til? <3

Og så har jeg denne uge taget billeder af vores aftensmad fordi vi er begyndt at spise lidt anderledes end vi plejer - er det noget I ville have lyst til at se? :-)  






6 kommentarer:

  1. Den lyder jo helt fantastisk! Den skal vist prøves på et tidspunkt. Mine læber er tørre og svier hele vinteren.

    Begge dele som du spørger om lyder super godt :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan i hvert fald varmt anbefale den :-)
      Jamen så gør jeg da bare begge dele ;-) hehe

      Slet
  2. ja og ja og ja :D

    Hvordan bruger du den nye creme her og hvordan virker det? :O

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er det da det jeg gør! :-D
      Jeg bruger den på læberne og om næsen nu her hvor jeg er syg, og i aftes fik den lige ekstra tykt lag og resterne på neglebåndende. Den virker helt utrolig godt!

      Slet
  3. den skal jeg vist kigge på!:) mine læber kan slet ikke klare det her vejr!

    og JA, og JA! :) bare prøv alle ideer af, forandring fryder jo som regel!

    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det synes jeg da virkelig du skal gøre! Mine læber er virkelig heller ikke glade for det :-/

      Tak for respons, smukke - jeg vil prøve begge dele af :-)

      Slet