tirsdag den 11. december 2012

Anmeldelse // Morrocanoil - Intense Curl Cream




Så fik jeg endelig testet denne intense curl cream fra Morrocanoil.  Der gik lige et par dage, da jeg helst kun vasker hår en gang om ugen. Men hold da op, hvor er den bare lækker!
Jeg startede med at vaske hår som jeg plejer, og da det var håndklæde tørt tog jeg to pump af cremen og gned mellem håndfladerne og fordelte det i håret, som der står på flasken at man skal gøre.  Derefter krammede jeg håret op til jeg havde rigtig fine krøller.


 
Derefter føntørrede jeg mit hår på mellem varme og styrke mens jeg krammede håret, da jeg desværre ikke ejer en diffuser, det fungerede ganske fint, men havde jeg haft en diffuser, havde jeg brugt den!



Da mit hår næsten var tørt havde jeg disse fine naturlige krøller. Og ikke nok med at de ser naturlige ud, så føles de også sådan. De er helt bløde! Efter et par timer var de stadig helt fine, men kom noget hårlak i for at sikre mig de kunne holde til vejret. Her til aften er de stadig superfine og naturlige, det ligner helt at jeg har så mange krøller selv.

Jeg er meget positivt overraset dette produkt. Det kan godt være det er en smule dyrt, men man skal virkelig ikke bruge særlig meget af gangen, så den kommer til at holde utrolig længe. Er også rigtig glad for at håret stadig er helt blødt efter brug – jeg kunne slet ikke mærke at der var produkt i! Det eneste minus var at der ikke stod særlig godt forklaret, hvordan man skulle bruge det – altså om håret skulle være vådt eller tørt, eller om det var helt lige meget. Men det gør ikke så meget igen.

Så alt i alt, er jeg rigtig glad for dette produkt, og kan klart anbefale jer det, hvis i ønsker lidt mere spil/ krøl i håret! <3 

Cremen kan købes lige her hos ezzence.dk.

Håber i nyder jeres aften <3 

Jeg skal til at smide fødderne op og se GG! :-D

Sponsoreret indlæg.

5 kommentarer:

  1. ihh hvor er det fint til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, er også vildt glad for det :-) <3

      Slet
  2. Hej :)

    Har du naturligt krøller eller er dit hår fladt? Jeg kunne nemlig forestille mig at det er svært at få krøller hvis håret ikke rigtig har nogle krøller i forvejen. Og så er det jo lidt ærgerligt at have spildt penge på det :) Ellers stor ros til din blog. Jeg har først for nyligt fundet den, men følger helt klart med i fremtiden :)

    Godt nytår.

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Hej!

      Kan godt se jeg lige har glemt at skrive det! beklager. Jeg har naturligt lidt fald i mit hår, så det er ikke helt fladt.

      Og tusind tak - er glad for du kan lide min blog <3

      Godt nytår.

      Slet