lørdag den 15. december 2012

Stine A favoritter



Jeg har lige brugt den sidste times tid på Stine As online shop - hold nu op, hvor er der mange smukke ting. Disse 6 er mine favoritter og de er alle sammen kommet på ønskeseddel til min fødselsdag! Og hjerteringen er faktisk allerede på min ønskeseddel her til jul! Jeg er vild med at alle smykkerne er enkle, og alligevel kan pifte et hvert outfit op! 

Jeg er så glad for den ring og de øreringe jeg har(se dem lige her) og bruger dem flittigt - stort set hver dag!

4 kommentarer:

  1. De er godt nok fine alle sammen :) Men hjerteringen er nok min yndlings. Jeg kan godt forstå at du har den på ønskelisten :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også fantastisk! Det var kærlighed ved 1. blik med den ring <3 :-D

      Slet
  2. Enig!
    Der er virkelig rigtig mange flotte smykker :)

    SvarSlet